TÜM SİPARİŞLERDE ÜCRETSİZ KARGO!
'' HER YAŞTA SAĞLIKLI GÖRÜNEN BİR CİLT HEDEFLİYORUZ. ''
TÜM SİPARİŞLERDE ÜCRETSİZ KARGO!
'' HER YAŞTA SAĞLIKLI GÖRÜNEN BİR CİLT HEDEFLİYORUZ. ''
Sivilce Siyah Nokta Ve Gözenek Leke Karşıtı Niacinamide Serum İle Günlük Nemlendirici Bakım Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Sebum Dengeleyici Ve Siyah Nokta Karşıtı Günlük Su Bazlı Yoğun Nemlendirici Etkili Cilt Bakım Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli - Aydınlatıcı C Vitamini Serum -Günlük Yoğun Nemlendirici Bakım Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Nemlendirici Günlük Cilt Bakım Kremi İle Niacinamide İçeren Yüz Temizleyici Cilt Bakım Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Nemlendirici Yüz Kremi - Cilt Tonu Eşitleyici,Su Bazlı Yoğun Nemlendirici 2'li Cilt Bakımı Krem Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Leke Ve Akne Karşıtı Cilt Tonu Eşitleyici Cilt Aydınlatıcı Niacinamide Cilt Bakımı Serum Seti 50 ml

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Hyaluronik Asit İçeren Yüz Temizleme Jeli ve Günlük Nemlendirici Cilt Bakım Kremi Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Hyaluronik Asit Ve Niacinamide Etkili Günlük Yüz Temizleme Jeli Seti / Alkol,Sls,Sles İçermez

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Gözenek,Siyah Nokta Ve Sivilce Karşıtı Niacinamide Serum Seti İle Aydınlatıcı C Vitamini Cilt Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Cilt Tonu Eşitleyici Leke Karşıtı Aydınlatıcı Etkili C Vitamini Serum İle Günlük Nemlendirici Set

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Cilt Tonu Eşitleyici Aydınlık Ve Parlaklık Veren C Vitamini Serum - Gözenek Karşıtı Cilt Bakım Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Cilt Tonu Eşitleyici Aydınlatıcı Ve Leke Karşıtı Parlaklık Veren Cilt Bakımı Serum Seti 30 ml

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Akne,Gözenek Karşıtı Yüz Temizleme Jeli Günlük Nemlendirici Yüz Kremi Niacinamide Serum Bakım Seti

Sivilce,Gözenek Karşıtı ve Aydınlatıcı Etkili Cilt Bakım Serum Seti

Sivilce,Gözenek Karşıtı ve Aydınlatıcı Etkili Cilt Bakım Serum Seti

Nemlendirici Yüz Temizleyici,Aydınlatıcı ve Sivilce Akne Önlemeye Yardımcı Cilt Bakım Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Gözenek Sıkılaştırıcı ve Nokta Karşıtı Nemlendirici Etkili Yüz Temizleyici Cilt Bakım Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Hyaluronik Asit Etkili Günlük Yüz Temizleyici ve Aydınlatıcı,Parlaklık Veren Cilt Bakım Serum Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Aydınlatıcı & Parlaklık Etkili C Vitamini Serum Ve Hafif Nemlendirici Özellikli Günlük Krem Seti

DR.GÚLENAY LABORATOIRE DERMATOLOGIQUE

Leke Karşıtı,Sebum Dengeleyici,Nemlendirici,Onarıcı Ve Arındırıcı Yüz Temizleyici Cilt Bakım Seti

Tüm Ciltler Nemlendirici Ve Arındırıcı Yüz Temizleyici Cilt Bakım Seti

Tüm Ciltler Nemlendirici Ve Arındırıcı Yüz Temizleyici Cilt Bakım Seti

Tahmini kargoya teslim: 2 gün içinde
Hemen Al
Ürün Açıklaması
Dr.Gúlenay Laboratoire Dermatologique Hyaluronic Acid Ve Niacinamide Içeren Arındırıcı Nazik Yüz Temizleme Jeli 200 ml:İçeriğinde bulunan niacinamide ile gözenek görünümünün azalmasına yardımcı olurken elma sirkesi formülü ile cildi makyaj kalıntılarından ve fazla sebumdan arındırarak nazikçe temizler. İrritasyona karşı yatıştırıcı etkileri bulunan mayıs papatyası ekstratı ve Hyaluronic acid ile cildinizin nemli kalmasına destek olur.

Toleransı hassas, reaktif ciltler dahil tüm cilt tiplerinin kullanımı için uygundur. SLS,SLES ve ALKOL içermez.

Kullanımı: Günlük bakım rutininizde ıslak elinize jeli ince bir tabaka halinde alınız ve hafifçe yüz ve boyun bölgenize masaj yaparak uygulayınız. Ardından durulayınız. İÇERİK / INGREDIENTS : AQUA / WATER, COCAMIDOPROPYL BETAINE, LAURYL GLUCOSIDE, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, OLIVE OIL PEG-7 ESTERS, COCAMIDE DEA, SODIUM HYALURONATE, NIACINAMIDE, ALLANTOIN, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT, DECYL GLUCOSIDE, APPLE CIDER VINEGAR, PARFUM, SODYUM BENZOATE, CITRIC ACID, PEG 200 HYDROGENATED GLYCERYL PALMATE, POLYQUATERNIUM-10, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, LINALOOL, BENZYL ACETATE.

Uyarılar: Sadece harici kullanım içindir. Kullanmadan önce istenmeyen yan etkileri ve tahrişi önlemek için ürünü öncelikle cildinizin küçük bir bölümüne uygulayarak test ediniz. Cilt alerjiniz, cildinizde sağlıklı ve normal durum harici bir belirti, teşhis edilmiş bir cilt hastalığınız veya hassasiyetiniz var ise öncesinde mutlaka doktorunuza veya eczacınıza danışarak ürünü kullanınız. Göz ile doğrudan temastan kaçınınız. Temas etmesi durumunda bol su ile durulayınız. Güneş ışığına doğrudan maruz bırakmayınız. Kuru ve serin yerde ağzı kapalı olacak şekilde muhafaza ediniz. Çocukların ulaşamayacağı bir yere koyunuz.

Dr.Gúlenay Laboratoire Dermatologique Gözenek Ve Sivilce Karşıtı Cilt Bakım Serumu 30 ml 10% Niacinamide 1% Zinc PCA:İçeriğinde bulunan squalane,cildin hücre yenilenmesini sürdürmeye yardımcı olan bir antioksidandır. İçerdiği vitaminler ve niacinamide sayesinde gözeneklerin sıkılaşmasına ve kırışıklık görünümünün azalmasına destek olur. Düzenli kullanımda cilt tonu eşitsizliklerini gidermeye ve cilt bariyerini güçlendirerek cildin daha aydınlık görünmesine yardımcı olur.

Tüm cilt tipleri için uygundur.

Kullanım: Temiz cildinize 3-4 damla ürünü hafif dairesel hareketler ile uygulayınız. SPF ürünlerle birlikte kullanılması önerilir. Göz çevresi ile temasından kaçınınız.

İÇERİK/ INGREDIENTS: AQUA / WATER, NIACINAMIDE, GLYCERIN, HYALURONIC ACID, ZINC PCA, PANTHENOL, SQUALENE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN.

Dr.Gúlenay Laboratoire Dermatologique Yoğun Nemlendiricili Su Bazlı Kapari Ve Pirinç Özlü Hyaluronic Acid Etkili Günlük Cilt Bakım Kremi 50 ml:Su bazlı hafif formülü sayesinde cildin uzun süre nemli kalmasını sağlar. İçeriğinde ki hyaluronic acid ile cildinizin nemlenmesine destek olurken, kapari ve pirinç özleri sayesinde cilt dokusunun beslenmesine ve ton eşitsizliğinin giderilmesine yardımcı olur.

Tüm cilt tipleri için uygundur.

Kullanımı: Sabah ve akşam temiz cildinize yeterli miktarda ürünü ince bir tabaka halinde hafif dairesel hareketler ile masaj yaparak uygulayınız. İÇERİK / INGREDIENTS:AQUA / WATER , CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, GLYCERYL STEARATE, DIMETHICONE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, TOCOPHERYL ACETATE, HYALURONIC ACID, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, PEG-100 STEARATE, CARBOMER, CAPPARIS SPINOSA FRUIT EXTRACT, OLEA EUROPAEA LEAF EXTRACT, CITRUS AURANTIUM DULCIS FRUIT EXTRACT, ORYZA SATIVA EXTRACT, MALTODEXTRIN, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, LINALOOL, BENZYL ACETATE.

SEPETE EKLE
Bu ürün için henüz yorum yapılmamış.